להחזיר את הזוהר לעור הפנים

מכירה את זה שאת קמה ואת לא אוהבת את מצב העור? הוא קם עייף, עמום וחסר ברק, אז בדיוק בשביל זה רקחנו עבורך את קרם הפילינג האגדי שלנו שמכיל חומצות אלפא הידרוקסיות ממקור טבעי ומייצרות קילוף עדין ומבוקר תוך החדרת לחות וזוהר לעור הפנים.

בואו נעשה קצת סדר בין שתי קבוצות פילינג: גרגירים "סקראב" שהוא פילינג פיזי שפועל מבחוץ ואינו עושה עבודת עומק, הוא אגרסיבי ושוחק את תאי העור ולא מתאים כמעט לאף אחת למעט בעלות עור צעיר ועבה וללא פצעים שיכולות להנות ממנו לטווח קצר.
ופילינג כימי שמכיל חומצות שעובדות בשיטת טיפוח מבפנים החוצה, ממיסות את הדבק הבין תאי וכך נושרים תאי עור מתים המעודדים את תחלופת תאים וחידוש העור. לרוב הקילוף של הפילינג לא יראה לעין מכיוון והוא מתבצע באפידרמיס אך כמובן זה תלוי בעוצמת הפילינג ובריכוז החומצות.

יתרונות הפילינג
מחליק עור- הסרת התאים המתים מותירה את העור בתחושה חלקה ורכה, יש לוודא שלאחר השימוש בפילינג העור מקבל בוסט של לחות ושמנים לבנייה מחודשת של מחסום העור וכמובן שמירה מפני השמש עם הקרם הגנה האורגני שלנו.
גוון עור אחיד- החומצות חודרות לעור ומפרקות לאט את הצטברות המלנין, כך שכתמים כהים יראו פחותים והעור יהיה בהיר יותר ואחיד.
משפר ספיגה- מכיוון שהפילינג חושף שכבת עור חדשה הוא מוכן לקלוט יותר חומרי הזנה והגנה.
ממזער קמטוטים עדינים- מעודד ייצור של קולגן ואלסטין חלבונים שאחראים למיצוק וגמישות העור.
מכווץ נקבוביות- נקבוביות פתוחות הן מבנה ואין אפשרות לצמצם הרבה, אך בשימוש קבוע בפילינג הנקבוביות יהיו נקיות ולא יתרחבו והמראה שלהן יהיה מצומצם יותר. 
מסייע בשליטה על אקנה- מנקה את החלב וממיס פסולת מהנקבוביות, מזרז ריפוי צלקות וסיני פצעונים.

מה מכיל הפילינג האורגני שלנו? חומצה גליקולית מקנה סוכר, חומצה מאלית מתפוחים,  חומצה ציטרית מהדרים צהובים ושורש ליקוריש להבהרה של העור

כמה הוא בטוח לשימוש? פילינג קל שאינו מצריך התאוששות מכיוון שהוא לא מקלף את הדרמיס, ניתן לשלוט בעוצמה ולכן מתאים גם לעור רגיש. כמובן שאם העור רגיש מאוד יש לנסות באזור קטן לפני השימוש ולקצר את הזמן המומלץ. 

איך משתמשים?
על עור נקי ויבש יש למרוח את הקרם עד לספיגה ולהמתין 15 דקות ולשטוף
בשימושים הראשונים יש להתחיל בהדרגה כ 5 דקות 
מי שמרגישה שעור זקוק לשיקום יכולה להשתמש שלושה ימים ברצף ולאחר מכאן פעם בשבוע.
כדי לנטרל את פעילות החומצות יש לשטוף במים קרים.
לאחר השימוש מומלץ למרוח בוסט של הזנה כדי לחדש את המחסום העל עורי וקרם הגנה .לפנים בכל יציאה לשמש

אשמח לענות לכן על שאלות
נעה