לכבוד פורים- טיפוח הפנים לפני איפור

הכנת העור לקראת איפור חשובה כדי שהאיפור יתקבל יפה. כשהמרקם יהיה אחיד, העור יהיה נקי ורווי בלחות אז האיפור יהיה מהמם.  

האמת זה די פשוט:
שלב ראשון- כמו בכל שלב ראשון בטיפוח, נתחיל בניקוי עור הפנים. שאריות לכלוך, הפרשות שומן ותאי עור מתים ימנעו מהאיפור להתקבל באופן אחיד וטוב. 
ההמלצה שלי לניקוי יומי לפני איפור  ROSY TONER מי צמחים שמנקים את העור ומשאירים אותו מאוזן ורענן מתמיד, מכיל חומצה היאלורונית שמגבירה את רמת הלחות בעור.  



אם העור עמום ואפרורי מומלץ לשלב את קרם הפילינג הדרים של מרקחתא למספר דקות. העור יקבל חיות ולא רק, גם הסרום וחומרי הלחות יספגו טוב יותר, קמטוטים יטשטשו והאיפור ישתלב בטבעיות.

אם העור שומני או עם פצעונים, שלבי את מסכת הדיטוקס שלנו HERBAL GARDEN ותהני מעור חלק, בריא ויפה יותר. האיפור לא ימרח בעקבות הפרשות שומן על העור. 



שלב שני- חשוב להגביר את רמת הלחות כדי להאיר ולרכך את העור. כשמתאפרים על עור חסר לחות האיפור מתקלף ויוצר מראה מחוספס. סרום היאלורונית לבנדר קשמירי משפר את רמת הלחות באופן מידי ובשילוב עם קרם לחות סברס העור יהיה רך וגמיש. 


שלב שלישי- פריימר מסייע למרקם עור חלק, מילוי קמטוטים ונקבוביות פעורות. פריימרים מכילים סיליקונים שאוטמים את העור, אבל סרום שיקונין של מרקחתא מכיל טריגליצרידים מאגוזים אורגניים ומשמש תחליף בריא ואיכותי, מוסיף לחות וזוהר לעור. 

שלב רביעי- גם השפתיים שלנו צריכות לקבל לחות. הן במרכז הפנים ומראה יבש ומחוספס שלהן ישפיע על המראה הכללי של עור הפנים. חמאת השפתיים האורגנית שלנו מכילה תערובת חמאות מפירות ואגוזים שידאגו לרכות ולחות טבעית. 

עכשיו העור מוכן רשמית לשלב האיפור, נסי ותהני מעור בריא ויפה יותר.

שלכן,
נעה