איכות בלתי מתפשרת במוצרי הטיפוח שלנו


אנו במרקחתא רוקחים פורמולות ייחודיות ואורגניות מפרחי בר וצמחי מרפא בעיקר מצמחים שגדלים כאן בארץ ישראל, מתוך אמונה שהחיבור בין צמחי המרפא לבין מקום גידולם הם הטובים ביותר עבורנו. לעיתים, על מנת להשלים את הרכב הפורמולה, אנו משתמשים גם בצמחים ממקומות רחוקים, מעין צמח לב הזהב.

המרקחות עשויות שמנים וחמאות בכבישה קרה ועד כמה שניתן מגידולים אורגנים.

השמנים האורומטיים מטבלים את המרקחות שלנו הן למטרות ריח והן לצורך הגברת עוצמת הטיפול והתייחסות לנפש. הם מיובאים אלינו מכל קצוות העולם. כל שמן מגיע אלינו לפי מקום הגידול האולטימטיבי שלו. אלו הם שדות גידול אורגנים רחוקים ממפעלים ומאוויר מזוהם, הם טהורים ואיכותיים כל אחד מהשמנים עובר בדיקות בקרת איכות שהשמן אינו מהול ואינו מכיל כימיקלים.

הפורמולות פותחו עבורכם בריכוז הנכון מתוך חשיבה מעמיקה ובשילוב חכם בין הטבע לבין המדע. כמובן שהמוצרים אינם מכילים כימיקלים, פראבנים, SLS, פורמלין, שמנים מינרלים, אלכוהול שומני, בושם סינטטי ועוד חומרים שלא היינו רוצים למרוח על העור שלנו!
מוצרי הטיפוח וחומרי הגלם עוברים פיקוח מחניר של ECOCERT ושל משרד הבריאות. כי אין אצלנו פשרות על איכות חומרי הגלם לכן, אנו עושים הכל כדי למצוא את הדרך הנכונה שהמוצר יגיע אליך יהיה איכותי, פעיל ואורגני.