טונר מוצר שנעלם מהעולם או מוצר שמשנה חיים?

כבר שמעתי אמירות שזה מוצר מיותר שיעלם מהעולם, מה עושים איתו ואיך משתמשים בו, איזה מי פנים מתאים לי? באתי לעשות לכן סדר..
טונר או בעברית מי פנים הוא מוצר משלים לשגרת ניקוי יעילה ויסודית, חשיבות הניקוי כבר הוזכרה פה בעבר והיא הבסיס לסדר טיפוח פנים נכון ואפקטיבי, אנו חשופות ללכלוכים מסוגים שונים: אבק, כימיקלים, חיידקים, איפור, שאריות קרם הגנה ועוד. שימוש קבוע במי פנים יעניקו לעור בהירות, חיות וזוהר. מי פנים הוא השלב האחרון בשגרת ניקוי עור הפנים וחשוב לסיים בהזנה של העור עם סרום וקרם לחות.

מי הפנים האורגנים של MERKAHTA

מי פנים ורד
מכילים הידרוסולים של פרחי ורד וקמומיל, למעשה מים וצמחים שעוברים עיבוי במזקקה וכך נוצרים מי צמחים, שהם ההולוגרמה של הצמח. הוספנו אלכוהול לשתייה שמופק מסוכר קנים בכדי לשמר את המוצר ולהגדיל את היעילות שלו. תיבלנו בחומצה היאלורונית להוספת לחות ורכות. המוצר מתאים לכל מי שרוצה ניקוי יסודי שבסופו איזון מושלם.

אלכוהול בקוסמטיקה
אלכוהול שמופק באופן טבעי מהתססה של דגנים או גרוע מכך אלכוהול סינטטי כמו אלכוהול מפוגל, אלכוהול רפואי ואלכוהול שמכיל אתיל אצטט, בעיתיים מאוד לעור. אלכוהול לניקוי הפנים מייבש את העור ועלול לפגוע במחסום העורי שמגן מפני כניסה של מזהמים. פגיעה בתאי עור בריאים, זהו מצב שמחריף אקנה בגלל היובש העור מפריש עודפי שומן כמנגנון הגנה לעור. כשמשתמשים באלכוהול כזה, (כמובן רק מהסוג הטבעי והאיכותי) לניקוי פנים עם אלכוהול במינון של מקסימום 5%, האלכוהול יכול לתרום לעור ולפורמולה באופן יוצא דופן. זהו חומר שימור שעדיף על פני משמרים רבים, הוא ממזג בין חומרים נוזליים ויוצר איחוד, הוא עוזר לניקוי יסודי והחדרה לעומק של חומרי ההזנה. הכל שאלה של מינון ואיכות. אצלנו במרקחתא, האלכוהול מופק מחומר טבעי , קנה סוכר מותססים. לא התפשרנו והוספנו חומצה היאלורונית  להעשרת המוצר בלחות ושמירה על העור. הסוד לעור יפה וזוהר מתמיד היא שגרת טיפוח עקבית, איכותית ובריאה. 

יש לך שאלה?
כתבי לי ואשמח לענות,
נעה